[Ubuntu-lv] ubuntu.lv lapa

Leo Trukšāns leo.truksans at lu.lv
Wed Jun 3 13:59:08 BST 2009

Ubuntu cenšas kļūt par Mac aizvietotāju (ērts, stabils). Nekorekti,
stilistiski un gramatiski nepareizi teksti neturpina šo Ubuntu
filizofiju. Pie tam, tādi teksti kārtējo reizi dod iespēju MS sūkātājiem
teikt, ka "brīvie" džeki jau neko neprot. Tādēļ es uzstāju uz korektāku
tekstu publicēšanu un neatkāpos no tā. Bet kas bijis, tas bijis.
Ekrāns gan man patīk, tikai tie trīs apkampušies čalīši pēdējā bildītē
tādi jocīgāki... Varbūt var nomainīt ar kādu citu labāku ekrānkopiju?

Ja kāds vēl nepamanīja, DNS ir nomainīts, jaunā lapa ir nopublicēta.