[Ubuntu-lv] Ubuntu lapas projekts

Andis anl at apollo.lv
Mon Jan 26 11:15:08 GMT 2009

Vēl potenciālajiem korporatīvajiem klientiem varētu paskaidrot licenču
lietas (ja kādam tās ir skaidras), lai VIDam var atrādīt, ka papīru
kārtībā. Ubuntu mājas lapā šim jautājumam nav pievērsts pietiekoši daudz
uzmanības, vismaz ne tik daudz, lai tas apmierinātu uzņēmumu grāmatvežus
un kontrolētājus.

Andis