[Ubuntu-lv] Ubuntu lapas projekts

Andis anl at apollo.lv
Mon Jan 26 08:20:33 GMT 2009

Labdien!

Pozitīvi vērtējama iniciatīva!

Manuprāt ir jāliek liels uzsvars uz korporatīvajiem klientiem, kas
varētu pamazām sarasties. Tas, kas šos klientus varētu interesēt, ir
finansiālās lietas (cik, kas maksā, kur dabūt tehnisko atbalstu), vai
lietvedības un grāmatvedības sistēmas būs savietojamas un vai varēs
strādāt ar ierastajām specifiskajām programmām (autocad utt). Uz šiem
konkrētajiem jautājumiem mājas lapā arī vajadzētu atbildēt, vismaz tādā
līmenī, lai parādās pareizie keywordi - Tildes Jumis, AutoCad Ubuntu un
links uz tehnisko atbalstu. Noteikti vajadzētu plašāku apcerējumu par
virtualbox un wine.

Otra potenciālo interesentu grupa varētu būt izglītības iestādes, taču
bezmaksas programmai valsts iestādēs ir viens milzīgs trūkums - nav 10%,
ko atskaitīt par starpniecību, attiecīgi nav intereses no starpnieku
puses. Bet informāciju un saiti uz edubuntu vajadzētu.

Vēl Latvijā praktiski nav atsauču uz citās zemēs publicētiem rakstiem
par attiecīgo tēmu, būtu lietderīgi veidot šādu rakstu kopsavilkumus un
pielikt saites uz pašiem rakstiem. Mūsējie taču ļoti seko  un dara no
pakaļas tam, kas notiek ASV, bet viņu jaunā dižlabieša izteikumi par
atvērtpo standartu un atvērtā koda programmatūras izmantošanu ir diezgan
cerīgi priekš Uduntu, openoffice u.c.

Lai veicas!

Andis