[Ubuntu-lv] Ubuntu lapas projekts

Guntars Graiksts guntars.graiksts at parks.lv
Mon Jan 26 07:42:18 GMT 2009

Sveiki kolēgas...

Pagājušajā nedēļā dažu Ubuntu fanu pulkā tika nolemts uzlabot Ubutnu interneta
lapu un padarīt to par tādu kā reklamas plakātu šai operētājsistēmai. Citiem
vārdiem - apkopot informāciju tā, lai ikviens, kurš mekle Windows alternatīvu
varētu saprast lietas būtību uzreiz - dažu minūšu laikā.
Tiek plānots lapu veidot uz Wiki bāzes, tādējādi rakstu autori būs dažādi,
turklāt, tas dos iespēju neielaist tekstos muļķīgas kļūdas.

laipni aicināti piedalīties visi, kuriem šķiet, ka Ubuntu ir gana labs, lai ar
to saslimtu uz visiem laikiem. :)

Mans uzdevums ir apkopot infromāciju un radīt lapas trukūru. Pievienotajā
dokumentā esmu sācis rakstīt tēmas, ceru ka sapratīsiet.  Lūgums visus
labojumus un ieteikumus sūtīt uz listi, es pēc tam tos salikušu dokumentā un
laidīsim to atkal pa otru riņķi.

gabis
(Ubuntu lietotājs vulgaris)