[Ubuntu-lv] Pētījums par MS monopolu veidošanas vēsturi

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Sun Apr 26 20:56:35 BST 2009

1) Politiķi draudzējas ar visiem, kuriem ir nauda, līdz ar to vara;
2) Politiķi nav īpaši gudri savu draugu izvēlē;
3) RAPLM mēs zinām kura partija vada, līdz ar to ir diezgan skaidrs
šāda līguma mērķis;

Un pats galvenais:
4) Tas nemaina šī brīža situāciju, jo vairāk vai mazāk šobrīd
pretestība pret alternatīvām ir liela. Taču tā var tikt drupināta ar
aktīvu darbību praktiskajā jomā.

Nenolaidīsim degunus un darbosimies,
Lai sokas,
Pēteris.