[Ubuntu-lv] Apache log file performance

Raivis Dejus orvils at gmail.com
Sat Apr 25 18:56:58 BST 2009

Mani Bakalauria darba laikā taisītie pētījumi liecina, ka rakstīšana log
failā (vai nerakstīšana tājā) ietaupa līdz 10% no kopējā pieprasījuma
apstrādes laika.

Faila izmērs principā nav svarīgs, ietekmē tas, ka katra faila/pieprasījuma
apstrādes laikā ir jāieraksta 1 rindiņa arī log failā.

Es vienmēr atslēdzu parasto access / Custom log failu.

--
Ar cieņu,
Raivis Dejus