[Ubuntu-lv] Ubuntu un VID :)

lafriks at inbox.lv lafriks at inbox.lv
Wed Feb 20 09:09:31 GMT 2008

Nu tas ir skaidrs, ka vinjiem tas ir jāpārbauda, bet nu ja viņiem tika
parādīts, ka tiek lietots Ubuntu, marazms ir tajā, ka turpina
piesieties, it kā tas būtu sazinkāds pārkāpums :) Labi, redzēs vēl
vai pietiks ar to GPL, ko pašlaik viņiem iesniedza :)

Lafriks
  Quoting Peteris Krisjanis : Tas nav gluži marazms. VID ir tiesības
un pienākums pārbaudīt
 autortiesību piederību attiecībā uz jebkādu autortiesību objektu.
 Dod viņiem GPL un BSD licenses. Vispār nekur nevarēju sameklēt to
 licenšu sarakstu, kādu izmanto noklusētā Ubuntu distribūcija.
Man
 liekas ka vēl klāt varētu būt MPL, X11, MIT, kas vairāk vai mazāk ir
 GPL vai BSD licenšu paveidi.
 Varbūt kāds no Ubuntu-lv varētu kontributēt. Manuprāt, tas varētu
būt
 ļoti vienkārši. Varbūt Ubuntu doķos kaut kur ir.
 Pēteris.
 08.20.2 lafriks at inbox.lv  rakstīja:
 Sveiki,
 Man te pazīstamam cilvēkam mazā firmā ar vienu kompi uz kura ir
uzlikts
 ubuntu VID piesienas, lai uzrāda licenci. Es it kā neko līdzīgu kā
Feodora
 EULA neatradu, tāpēc ieteicu dot VIDam GPL licences tekstu. Kāds vēl
ir
 saskāries ar šādu marazmu?? :)
 Lafriks
 Modify settings or unsubscribe at: