[Ubuntu-lv] Ubuntu un VID :)

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Wed Feb 20 09:03:08 GMT 2008

Tas nav gluži marazms. VID ir tiesības un pienākums pārbaudīt
autortiesību piederību attiecībā uz jebkādu autortiesību objektu.

Dod viņiem GPL un BSD licenses. Vispār nekur nevarēju sameklēt to
licenšu sarakstu, kādu izmanto noklusētā Ubuntu distribūcija. Man
liekas ka vēl klāt varētu būt MPL, X11, MIT, kas vairāk vai mazāk ir
GPL vai BSD licenšu paveidi.

Varbūt kāds no Ubuntu-lv varētu kontributēt. Manuprāt, tas varētu būt
ļoti vienkārši. Varbūt Ubuntu doķos kaut kur ir.

Pēteris.

08.20.2 lafriks at inbox.lv <lafriks at inbox.lv> rakstīja:

--
mortigi tempo