[Ubuntu-lv] Ubuntu un VID :)

Raivis Dejus orvils at gmail.com
Wed Feb 20 08:58:41 GMT 2008

Dod vien VIDam GPL un saki, ka viss kārtībā.. Ja tur jānorāda arī licenču
skaits, tad dabiski tas ir "neierobežots" :)

Pāris VID nodaļas par šo jocīgo bezmaksas programmatūru jau ir informētas un
cilvēki tajās apmācīti, ka ir cilvēki, kas nemaksā par softu, citiem tas vēl
priekšā.

Šis teikums  licencē norāda, ka lietot visu var brīvi un neierobežotā
skaitā. Tas ir no 2. Basic Permissions pirmā paragrāfa vidus.
"This License explicitly affirms your unlimited permission to run the
unmodified Program."

--
Raivis Dejus - aka - orvils
+ 371 26457260