[Ubuntu-lv] fails paari folderim

Aivars Lauzis lauzis at inbox.lv
Sat Aug 2 09:48:59 BST 2008

heijaa..
man te baigaa shmuce sanaaca.. mosh kaads zina zaales...

es te kopeeju veselu leerumu failus/folderus  citaa folderiii...
protams  vinjsh man prasija overvrite files es overvrite all...
bet joks taads ka vienam failam bija nosaukums taads pats kaa folderim...
rezultaataa folders ir aizgaajis nebuutiibaa...

ir kautkaada iespeeja dabuut datus atpakalj?

iisteniibaa man shitaa huinja nepatiik... gaadaa sakaraa vispaar failu
var paarakstiit pa virsu folderim?

varbuut kaads arii var izskaidrot kapeec ir taada vajadziiba?

peec tam paarbaudiju... uztaisiju folderi.. un uztaisiju failu ar to
pashu nosaukumu...  (bez paplashinaajuma) kopeeju.. un nautilus itkaa
izmet pasiznjojumu par paarakstiishanu... bet spooot.. tas ir nelogjisks
piedaavaajums vispaar..

mm?
atradu kaut ko sheit
https://bugs.launchpad.net/nautilus/+bug/95854

bet tur tas netiek uzskatiits par bagu.. jo ir pazinjojums...
bljins.. bet ja es kopeeju veselu baru ar failiem un folderiem...un
nospiezhu apply to all...

patesteeju arii ja folderi kopee tad ir iespeeja paarrakstiit paari
failam...
man jau liekas ka tas ir baigais sviests...