[Ubuntu-lv] planet.ubuntu.lv + Opera + tags

Kaspars Krampis kaspars.krampis at linux.edu.lv
Mon Sep 10 09:58:00 BST 2007

Sveiki,

Ubuntu planētas lasītājs man informēja par to, ka Opera pārlūkā rakstiem
saites vietā rādoties kaut kas līdzīgs šim:
    tag:blogger.com,1999:blog-18861157.post-473926528589649750

Cik papētīju, šķiet, ka tā problēma ir:
    1) Opera pārlūkam;
    2) tikai tiem rakstiem, kas autora žurnālā tiek atfiltrēti pēc
birkas (tag), piemēram Raivim, Tomam.

Firefox RSS lasītājā šķiet, ka viss ok, cik esmu skatījies ar citiem RSS
lasītājiem tad neesmu neko tādu manījis. Vai kādā citā RSS lasītājā
izņemot Opera iebūvēto šī problēma arī ir novērota? Vai arī to varam
klasificēt kā Opera kļūdu un mēģināt ziņot par to tā izstrādātājiem?

k.