[Ubuntu-lv] installfests 19.10.2007 18oo LC

Edgars Šmits ed.smits at gmail.com
Sun Oct 21 09:14:22 BST 2007

Pie cik sistēmām bija piestrādāts? Vai bija tīras instalācijas vai
"upgrades"? Bija kādas problēmas? Mana ģimene šonedēļ grib lai es viņu
laptopiem uzlieku Gutsy (2 pašlaik Edgy, 2 Feisty), gribu zināt vai
vērts vispārīgi upgrade mēģināt. Pats jau mēnesi lietoju Gutsy AMD64,
mēģināju uzlikt no parastās beta iso, galu galā bija jālieto
alternatīvais iso, bet kopš tam man viss kārtībā, un piektdien Update
managers paziņoja kad man bija 208MB updates ko izdarīt, kopš tam esmu
laikam pilnīgi ticis pie gala sistēmas.

Edgars