[Ubuntu-lv] Gutsy instalfests

Pēteris Caune cuu508 at gmail.com
Fri Oct 5 12:24:54 BST 2007

Pasākums Karostā un pirtī izklausās satriecoši labi. Žēlīgi tikai, ka, lai
piecos būtu Liepājā, piektdien darbadiena nesanāk. Varbūt varētu taisīt
all-day pasākumu sestdien vai svētdien? :) Vai arī, man tikko ienāca prātā,
varētu nodot asinis un izpelnīties brīvdienu!

07.5.10 Peteris Krisjanis <pecisk at gmail.com> rakstīja: