[Ubuntu-lv] Gutsy instalfests

Raivis Dejus orvils at gmail.com
Fri Oct 5 11:29:48 BST 2007

Nu es domāju, ka mēs to noteitki varam darīt abās vietās.
Rīgā cilvēku varētu būt vairak, bet doma par Liepāju man arī patīk...

Šajā sakarā:
1. Kas būtu gatavs braukt 5dien uz Liepāju?
2. Kur Liepājā varētu notikt tas tusiņš? (cik viegli pieejama vieta?
centrs?)
2. Cik daudz Liepājā varētu būt cilvēku? Vai nav risks, ka mēs esam tikai
paši (kas arī nav tā sliktākā lieta)

--
Raivis Dejus - aka - orvils
+ 371 26457260