[Ubuntu-lv] Ubuntu repozitorijs

Leo Truksans leot at linux.edu.lv
Tue Oct 2 13:22:35 BST 2007

Ar viena faila atsākšanu jau nepietiks. Man ir radies iespaids, ka tas
rsync pie savienojuma trūkšanas kaut kā smagi izgāžas ārā un to failu
pārrakstīšanu atstāj puspabeigtu. Arī --delay-updates nepalīdz, vismaz
ne failu dzēšanai. Es vēl paeksperimentēšu ar --partial-dir, varbūt
paliks labāk.

--
http://easylinux.info,  http://ubuntuguide.org