[Ubuntu-lv] Ubuntu repozitorijs

Leo Truksans leot at linux.edu.lv
Tue Oct 2 12:39:34 BST 2007

Šinīs dienās izdevās panākt platāku joslu uz Latviju. Ja vēl tagad
liksies lēnāk par Somiju, sakiet, jo tas nav normāli un ilgākā periodā
visai neiespējami. Katrā ziņā droši rakstiet man par atrastajām
nepilnībām vai ierosinājumiem spoguļa darbībā.
http://perkons.linux.edu.lv/cgi-bin/mirr-stat var redzēt sinhronizēšanu
pabeigšanas laikus, varbūt noder.

--
Leo Trukšāns
Latvijas Universitāte, Datorikas nodaļa, Linux Centrs