[Ubuntu-lv] Ubuntu repozitorijs

Leo Truksans leot at linux.edu.lv
Mon Oct 1 17:48:13 BST 2007

Darīt var, bet tas prasa laiku. Problēma ir trūkušos savienojumos, pēc
kuriem indeksi un daļa paku ir atnākušas, bet atlikusī daļa vēl nē.
Jāpārtaisa rsync uz sava veida tranzakcijām, lai šis darbības ar failiem
repozitorijos pildītu tikai pēc pilnas izmaiņu saņemšanas kaut vai
vairākos paņēmienos. Man tagad nav laika to taisīt. Varbūt kāds var
palīdzēt?

--
Leo Trukšāns
Latvijas Universitāte, Datorikas nodaļa, Linux Centrs