[Ubuntu-lv] Ubuntu suvenīru pasūtīšana

Raivis Dejus orvils at gmail.com
Wed Mar 7 08:49:06 GMT 2007

Kamēr mūsu pašu Ubuntu krekli "pamazām top", piedāvāju nokoordinēt un
pasūtīt kaut kādus nieciņus no Ubuntu oficiālā
veikala.<http://www.cafepress.com/ubuntushop/>

Pasūtīšanas procedūra varētu būt sekojoša:
1. Jūs izdomājiet ko vēlaties pasūtīt no tā veikala
2. Jūs atsūtat e-pastu uz orvils-at-gmail.com ar to lietu sarakstu, ko
vēlaties pasūtīt un sava pasūtījuma kopējo cenu. Neaizmirstiet norādīt
vajadzīgo izmēru un krāsu.
3. Jūs pārskaitāt man naudu par pirkumu vai arī apsolaties samaksāt saņemot
preci (jums jāpārliecina mani, ka varu jums uzticēties)
4. Kad visi gribētāji ir pieteikušies, es pasūtu preces
5. Kad preces no Ubuntu veikala ir atsūtītas uz Latviju, jūs tās saņemat
Linux Centrā, vai arī kaut kā savādāk, ja mēs par to iepriekš esam
vienojušies.

Ir kādi gribētāji?
http://linux.edu.lv/index.php?name=Forums&file=viewtopic&p=5898#5898

--