[Ubuntu-lv] Piektdienas pasākums

Aivars Šterns atoms at netparks.lv
Wed Jun 6 12:20:29 BST 2007

par cik taa ir darbadiena, tad buutu labaak no 18:00 jo teiksim man
darbs beidzas 1800... protams man nav iebildumu ja kaads jau tiek uz
tiem 1600, bet tad buus palaista garaam dalja diskusijas, kaa arii
varbuut ir veerts atkal ierakstiit visu pasaakumu, lai tie kas netiek uz
pasaakumu var peec tam noklausiities, es pat esmu noziedojis mikrofonu
Linux centram shaadiem noluukiem... protams nav ne jausmas vai vinjsh
tur veel ir :/

Aivars