[Ubuntu-lv] Uzstādīt Linux

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Sun Jan 28 19:19:58 GMT 2007

07.28.1 Arturs Jansons <a.jansons at gmail.com> rakstīja:
> Tas pats staasts, tikai Riigaa un radas divas probleemaaas PEEC manas
> aizieshanas:
> 1. Google Picasa izrada ERROR un nelaizhas (vel neskatijos)

wine un tā bibliotēkas uzliec. Google Picasa izmanto Wine.

> 2, Skype rada, ka "cannot init. Sound device"
> jautajums, kaa nodroshinaat uzstadiishanu, lai "ne sbrasyvalosj" peec
> restarteshanas?

Instalējam jaunāko Skype, šitā izskatās pēc kaut kā ļoti sena.

> izmantoju:
> ubuntuguide.org

Ubuntu Guide ir divpusēji griezīgs asmenis - dod iespēju hakeriski un
ātri uztādīt lietas, brīžiem neizprotot, kas ir pareizi un kas nav.
Parasti es gan tomēr uzticos automātiskajam Ubuntu installam,
repozitoriju ieslēgšanai un Skype deb pakas novilkšanai no
www.skype.com.

--
mortigi tempo
Pēteris Krišjānis