[Ubuntu-lv] Uzstādīt Linux

Aivars Šterns atoms at netparks.lv
Sun Jan 28 19:08:19 GMT 2007

Arturs Jansons wrote:
> Tas pats staasts, tikai Riigaa un radas divas probleemaaas PEEC manas
> aizieshanas:
> 1. Google Picasa izrada ERROR un nelaizhas (vel neskatijos)
> 2, Skype rada, ka "cannot init. Sound device"
> jautajums, kaa nodroshinaat uzstadiishanu, lai "ne sbrasyvalosj" peec
> restarteshanas?
>
> izmantoju:
> ubuntuguide.org
> <http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu_Edgy#How_to_setup_the_surround_speakers_.285.1_and_others.29_with_ALSA>
>
> 2007/1/27, Mārtiņš Gailītis <snpzee at gmail.com <mailto:snpzee at gmail.com>>:

> [...]
peec idejas jau nekaadi uzstaadijumi nenometas uz defaultajiem peec tam
kad tiek veikts reboot :/ par augstaak mineetajaam probleemaam ir
vajadziiba zinaat datora arhitektuuru, kursh no ubuntu tiek likts, un
kaada piemeeram skype versija wine versija picasa versija... tas shinii
konkreetaa variantaa... tad arii var probleemu apluukot taalaak... taads
bljaaviens man neiet nekam neder, vajaga zinaat siikaaku informaaciju...
labi, par skype veel vajadzeetu zinaat kaada alsa versija tiek izmantota
? kaada skanjas karte...