[Ubuntu-lv] Uzstādīt Linux

Mārtiņš Gailītis snpzee at gmail.com
Sat Jan 27 16:09:32 GMT 2007

Kā jau solīts, tad arī pastāsts neliels kas un kā.
Attiecīgais cilvēks, kas vēlējās uz sava datora redzēt Linux bija mācītājs
no Gulbenes. Iepriekš sameilojāmies lai uzzinātu ko īsti viņš vēlas un kādi
printeri, dators etc. Tad jau 4dienas vakarā jams viesojās Rīgā un atveda
savu PC, apskatīja manu desktopu (Kubuntu), atzina par labu esam un teica,
ka ar tādu grib. Tad nu saliku viņam visu nepieciešamo, apstāstīju pamata
lietas un cilvēks priecīgs. Attiecigi printeri gan šodien remote desktop
variantā pieslēdzu.
Visā visumā viņš brīnījās par tām iespējām ko rādiju, kā arī par to, ka tas
ir bez maksas un kā tas ir, ka vēl lielais vairums lieto Windows.
Sajūsminājās arī par attālās pieslēgšanās iespēju un cik viegli to visu ir
izdarīt. Solījās atrādit saviem kolēģiem un visticamāk, ka viņiem arī
vajadzēšot to pašu!:)
Jauki!:) Cerams, ka drīz mācītāji Gulbenē un citur LV lietos Linux un no
kanceles aizliks kādu labu vārdu ar par pingvīniem!:)
Ah jā - cik naudu paprasīju? 15Ls

snpz