[Ubuntu-lv] servera uzstaadiishana

Kaspars Krampis kaspars.krampis at linux.edu.lv
Thu Feb 15 12:12:41 GMT 2007

Nav Ubuntu, tomeer domaaju, ka te atradiisies interesents/speciaalists
shaadam darbinam.
As usual, piesakieties, piesuutiishu kontaktinformaaciju,

k.

-----------------
openSUSE 10.2 Linux distributīvs
php 5.2.1
mysql 5.0.27
apache 2.2.4
phpMyAdmin 2.9.2
Apache mod_rewrite moduli
utf-8 atbalsts
php.ini short_open_tag = on

php paplašinājumi:
php_openssl
php_gd2
php mcrypt
php_pdo; php_pdo_mysql; php_pdo_mysqli; php_curl; php_pdf;

epastu sūtīšanas iespēja, kā arī iespēja izveidot epastus formā
vards at domenanosaukums.lv

SECURE FTP ar iespēju katram domēnam uzlikt savus lietotājus, kā arī
tiesības, ko var darīt ar failiem katrs lietotājs

administrēšanas iespējas, lai es attālināti varētu pievienot pats jaunus
domēnus un subdomēnus, pielikt klāt php paplašinājumus, veikt izmaiņas
php konfigurācijā u.c. darbības - t.i. es domāju ar ērtu grafisko
saskarni. nezinu kurš skaitās šādām uzdevumam labākais rīks.

iespēja katru lapu konfigurēt caur .htaccess failiem, piemeram, katrai
lapai noteikt max_execution_time parametra vērtību. nepieciešams lai
katrai lapai es varētu include_path definēt vairākas vērtības

kad atver kadas lapas mapi, piemeram, www.adrese.lv/mape , tad pec
noklusesanas nedrīkst rādīt tajā esošos failus