[Ubuntu-lv] Feisty Instalfests

Leo Truksans leot at linux.edu.lv
Wed Apr 4 10:26:56 BST 2007

Sveicināti!

Linux Centru varēs izmantot 21. aprīlī. Es piedāvāju laiku 11:00-14:00.
Varētu sākt agrāk, bet ne vēlāk. Līdz 14:00 vajadzētu visu izdarīt un
izrunāt, jo pēcpusdienā mums ir cits pasākums. Ja kādam būs nevaldāma
iedvesma turpināt, gan jau atradīsim veidu, kā uzkavēties vai pārmesties
uz citurieni.
Tā ka laipni aicināti visi interesenti un aktīvisti! Arī man liekas ļoti
noderīgi painstalēt jaunradījumu uz iespējami plašas aparatūras. Esmu ar
mieru pārinstalēt arī savu klēpjdatoru (Benq, kaut viņu nelabais!) ar
softisko WiFi pogu, kas nestrādā uz pašreizējā Ubuntu.

--
Leo Trukšāns
Latvijas Universitāte, Datorikas nodaļa, Linux Centrs