Ubuntu pritaikymas verslui

Mantas sirexas at gmail.com
Tre Bal 11 20:42:07 UTC 2012

2010-11-10 buvo paskelbta apklausa dėl atviro kodo programinės įrangos
naudojimo Lietuvoje:

    http://www.ubuntu.lt/node/575

Apklausos rezultatai paskelbti čia:

    http://www.ubuntu.lt/node/578

Apklausa buvo organizuota neprofesionaliai, paviešinta tik keliuose ne
itin populiariuose informacijos sklaidos kanaluose, o be to rezultatai
gali būti pasenę. Bet tikiuosi, kad ši informacija bus naudinga.

Daugiau panašaus pobūdžių statistikų nežinau.

Aš pats esu programuotojas ir visose 4 darbovietėse, kuriose teko
dirbti kažkur nuo 30 iki 100 procentų programuotojų naudoja Linux
operacines sistemas. Šiuo metu dirbu įmonė, kurioje 100% visas įmonės
personalas įskaitant buhalterijos skyrių naudoja Ubuntu.

--
                 Mantas aka sirex