Re: AK mokslui festyvalyje Erdvėlaivis žemė -- reikia talkos :)

Jurgis Pralgauskis jurgis.pralgauskis at gmail.com
Šeš Rugs 13 06:18:48 BST 2008

Sveiki,

na kai organizatoriai man skambino telefonu (vakar ryte), tai sakė,
kad vln mes kaip ir net nebuvome taręsi, kad būsim
(iš tikrųjų jokių raštiškų sutarčių ir nedarėm, tai nebuvo ko ir ginčytis).
Bet va vakar vakare per atidaryma, kai pažiūrėjau brošiūras su
renginio programa, tai mes ten programoje Savivaldybės aikštėj pirmu
numeriu įrašyti :D

šiaip ar taip, aš nueisiu, turiu skrajučių ir savo lapt'ą... manau
galit ir kt užsukti.. žrėsim pagal apl

ps.: bendrai, oras nedraugiškas, tai publikos bus minimaliai, tad
beveik svarbiau PR'o prasme, kad esame brošiūroj (aišku, galėjo dar ir
savo www mus paminavoti :)

pps: jei matysis, kad žmonių nėr, tai galima tiesiog nueit padaryt
kelių valandų sprint'ą ubuntu support'erių tinklui :)