Gėda "mokslo" festivalio Erdvėlaivis žemė organizatoriams

Mantas Kriaučiūnas mantas at akl.lt
Pen Rugs 12 10:17:31 BST 2008

Tai va,

On Fri, Sep 12, 2008 at 11:44:37AM +0300, Jaroslav Šatkevič wrote:
> o tai gal laikraščiai norėtų apie tai parašyti? Kažkaip keistai yra. Jei
> viena didelė įmonė kažką pristato, tai jau Laisvos programinės įrangos
> savanoriai kažkur kampelyje pabūti vietos neturi, ar kaip?

Man tai apskritai trūksta žodžių dėl tokios situacijos su tipo "mokslo"
festivalio organizatoriais. Kol kas į galvą kyla tik tokios mintys, kaip:

GĖDA, GĖDA, GĖDA tokiam "mokslo" festivaliui Lietuvoje...

Kaip suprantu laisvosioms technologijoms, laisvoms žinioms bei šias
technologijas naudojantiems žmonėms (kaip aš) jau nelabai liko vietos
mūsų šalyje... :(

Beje, viename senelių pensionate prie Vilniaus praktiškai visuose kompuose
biure ir "pramogų" kambariuose jau keli metai naudoja pagrinde vien tik
Baltix Linux sistemą, ten monopolistinę padėtį Lietuvoje užimanti JAV firma
kažkodėl nieko nepristatinėja... Gal todėl, kad iš senelių nebus jai jokios
naudos - jie tikrai iš tos firmos nieko nepirks, tiesiog numirs po keliolikos
metų ir tiek... O va jaunąją kartą tai būtinai reik pripratinti prie
monopolistų produktų - tuomet pelno tikrai gausim nemažai, užaugus mokiniams.

--
Labanaktis/Good luck,
Mantas Kriaučiūnas	 Jabber ID: mantas at akl.lt 	 GPG ID: 43535BD5