bendras AK naudotojų web soc tinklas

Mantas sirexas at gmail.com
Pir Spal 20 20:08:46 BST 2008

Asmeniškai, mano mintys, su kitų susirinkusiųjų šiek tiek išsiskyrė. Aš norėjau
mažiau įsileisti į gylius ir ilgus filosofinius apmąstymus ir greičiau griebti
jautį už ragų.

Tačiau dauguma susirinkusiųjų buvo labiau nusiteikę aptarti viziją, kaip viskas
atrodys galutiniu atveju. Tai aš irgi bandžiau pritapti :)

Žinoma visiškai pritariu bendriems specifikacijos rėmams, kad daug maž matytųsi
tikslas, tačiau vis tik manau, kad reikia daugiau daryti ir mažiau filosofuoti.

Tai tiek, pradžiai.