Kokia versija naudojate?

Mantas sirexas at gmail.com
Pir Lapkr 3 20:11:25 GMT 2008

Suprantu, tikėtina, kad problema gali būti dėl distribucijos (Kubuntu) ne
išbaigtumu. Gal, kada ir reikėtų išbandyti Mandriva ar SUSE, bet ten nėra
apt-get paketų valdymo sistemos. Tai kol kas pasilieku prie apt-get
distribucijų.

Dabar ką tik įsidiegiau ir rašau iš šviežios Linux Mint su Fluxbox. Kol kas
nesusidūriau su jokiais nesklandumais, viskas veikia labai sklandžiai ir
atitinka mano poreikius.