Kokia versija naudojate?

Mantas sirexas at gmail.com
Pir Lapkr 3 12:01:05 GMT 2008

O aš panašu, kad prisižaidžiau su Kubuntu ir KDE 4.1. Per 4 dienas bandymų ir
konfigūravimų supratau, kad KDE tikrai ne man. Tuo labiau, panašu, kad KDE
4.1, kol kas dar yra labai nestabilus. Lyginant su Gnome, ypatingų greičio
skirtumų nepastebėjau, tiesą sakant, pas mane KDE veikia, net gi lėčiau. Greitis
pasitaisė, po to kaip pakonfigūravau kažokį rendererį, bet po kiekvieno
pakonfigūravimo, KDE persikrauna be jokio įspėjimo. Galiausiai baigėsi taip, kad
nustačius window managerį į compiz fallback, KDE nustojo užsikraudinėti
visiškai. Bandžiau ieškoti kaip paleisti konfigūravimo įrankį iš failsafe
terminalo, bet taip ir nepavyko nieko rasti.

Kita problema, su KDE 4.1 nepavyko prisijungti prie WiFi su WPA.

Galiausiai viskas užsibaigė tuo, kad įsidiegiau fluxboxą ir nusprendžiau mesti
lauk Kubuntu ir bandyti Ubuntu+based distribuciją, kuri naudoja fluxboxą. Radau
3 galimus pasirinkimus:

    * Fluxbuntu – panašu, kad projektas miręs, naujausia versija pastatyta ant
      Ubuntu 7.10.
    * nUbuntu – viskas puiku, jie jau ruošia net gi ir 8.10 versiją, bet panašu,
      kad ši distrubucija nelabai pritaikyta kasdieniam naudojimui, o be to ir
      parsisiųsti nepavyko, nes jų svetainėje yra kažkokių klaidų.
    * Linux Mint Fluxbox – Linux Mint pasirodo irgi turi versiją su FluxBox,
      distribucija panašu, kad atnaujinama ir nemirusi.

Galiausiai pasirinkau Linux Mint Fluxbox. Išbandysiu, pažiūrėsiu kas gero.

--
Mantas aka sirex
    OpenID:     getopenid.com/sirex

"Don't write a test plan. Instead, test." -- Bret Pettichord