[Naudotojai] AK techninės pagalbos paskirstyta sistema ( idėja )

Kasparas Adomaitis kasparas at mandriva.lt
Ket Vas 28 08:31:45 GMT 2008

Sveiki,

On Thursday 28 February 2008 00:15, Jurgis Pralgauskis wrote:
> [...]
Esu isitikines, kad pirks, is praktines patirties. Visi mielai susimoka, kai
reikia perinstaliuoti Windows, ir susimokes dar daugiau, jei jau is principo
nores susitvarkyti atviro kodo programas.

> tai e-apmokėjimai LT kontekste neesmė (gal net nebūtini), nes jei
> ateis supportint į namus, tai ir atsiskaitys ten.
> (aš ten komentavau, kad sf marketplace kol kas atrodo nelabai pritaikytina
> LT)

> jei bus pigiau, paprasčiau, stabiliau nei su uždaru kodu tai ir domėsis ;)

ir tuo paciu siek tiek reklamos:)

Nuo sausio men. pabaigos Lietuvoje veikia oficiali Mandriva atstovybe. Galite
drasiai kreiptis del palaikymo - kontaktai www.mandriva.lt puslapyje (arba
tiesiog info at mandriva.lt)

sekmes,
--