Install-Fest Vilniuje aptarimas

Rapolas K. rapolas at gmail.com
Pen Rugs 21 13:56:31 BST 2007

Sveiki, šiaip galvoju, kad galėčiau pagelbėti diegiant ubuntu, bet tiesa
pasakius neįsivaizduoju kiek gilios yra mano paties žinios... Todėl truputi
bijau, kad pasiskelbęs jog galiu padėt, susidūrus su problemom nepavyks
nieko padaryt.. Tai va, nežinau ar apskritai reikia papildomų žmonių
galinčių diegti ir tuo labiau, ar reikia tokio žmogaus kaip aš:)

Rapolas aka cassel