[Python] python LT http-forumas

Mantas sirexas at gmail.com
Ket Lapkr 29 07:29:06 GMT 2007

Aš pats esu PHP programuotojas, vis labiau besidomintis Python. Kaip suprantu
python.lt svetainėje turėtu suktis koks tai Python Web frameworkas, DJ Ango :)
ar panašiai...

Galėčiau pabandyti papaišyti kokį tai dizainą. Po savaitgalio atsiųsiu.

O vėliau jei dizainas tiks, tai manau užvilkti jį ant jau veikiančio Web
frameworko nebus sudėtinga.