[ubuntu-slv] Anketa "Organiziranost in delo skupnosti prevajalcev Ubuntuja"

d o ozzimek1 na gmail.com
Ned Feb 16 17:19:49 UTC 2014

Pozdravljeni,

moje ime je Denis Ozebek. Izvajam raziskavo, s katero bom pridobil
informacije, ki mi bodo v pomoč pri izdelavi diplomskega dela.

Anketa je namenjena prevajalcem/pregledovalcem prevodov za Ubuntu, ki so
člani skupine Translators Team ali Quality Assurance Team. Nekatera
vprašanja so odprtega tipa, zato vas lepo prosim, da si vzamete čas in
nanje odgovorite čim obširneje.

Ker je število članov v obeh skupinah razmeroma majhno, bom zelo vesel, če
boste o anketi obvestili čim več prevajalcev/pregledovalcev.

Anketa je na naslovu www.mojaanketa.si/anketa/434925859/, geslo pa je
"UbuntuVprašalnik20014-v436bm" (brez narekovajev).

Hvala za sodelovanje in lep pozdrav,

Denis