[ubuntu-slv] [Question #166271]: (Danish) Hvor er CD-drevet ?

John Victor Lorck question166271 na answers.launchpad.net
Čet Jul 28 15:41:34 UTC 2011

A question was asked in a language (Danish) spoken by
none of the registered Ubuntu answer contacts.

https://answers.launchpad.net/ubuntu/+question/166271

Ubuntu 11.04 kan godt afspille musik fra en cd, men lægger jeg en dvd i med billedfiler, så sker der ingenting, og jeg kan ikke finde drevet nogen steder. Dvs. i Diskredskab kan jeg finde drevet men i billedprogrammerne kan jeg ikke åbne billederne, når drevet ikke figurerer.
Hvad gør man ?

--
You received this question notification because you are a member of
Ubuntu Slovenian Quality Assurance, which is an answer contact for

Dodatne informacije o seznamu Ubuntu-l10n-slv