[ubuntu-slv] [Question #125885]: Dvojno predvajanje glasbe

jodlajodla question125885 na answers.launchpad.net
Sre Sep 22 20:37:59 BST 2010

Question #125885 on Ubuntu changed:
https://answers.launchpad.net/ubuntu/+question/125885

jodlajodla posted a new comment:
Sem pozabil še tole... Ko že ravno sprašujem, me zanima še nekaj. Na tem
računalniku je uporabnik, kater se šele spoznava s spletom itn. Seveda,
ko pride povezava pod kurzor, se stran takoj odpre. Glede na to, da
želim zaščititi računalnik pred "nepotrebno" opremo, me zanima, če je že
sam Ubuntu že dovolj?

Bral sem že, da je te opreme zelo malo oz. skoraj nič in da se Ubuntu
proti temu redno posodablja. Ali to drži?

Hvala! :)

--
You received this question notification because you are a member of
Ubuntu Slovenian Quality Assurance, which is an answer contact for

Dodatne informacije o seznamu Ubuntu-l10n-slv