[ubuntu-slv] [Question #125885]: Dvojno predvajanje glasbe

jodlajodla question125885 na answers.launchpad.net
Pon Sep 20 16:23:58 BST 2010

Question #125885 on Ubuntu changed:
https://answers.launchpad.net/ubuntu/+question/125885

jodlajodla is still having a problem:
Sem poskusil z alsa mixer-jem. Ob utišanju slušalk (headphones), je zvok
matične deloval le še na 10%, zvočniki pa iz nekje 60% na 30%. Če sem
kliknil na mute, zvoka ni bilo. Res pa je, da uporabljam 10.04, bom pa
preiskusil 10.10 s CDjem - na virtualni mašini sem jo seveda že. Bom
sporočil, če bo zadeva delovala, sicer pa bom poskusil preko IRC-a.

Sedaj sem dobil še dodatna vprašanja:
- V primeru pravilnega delovanja zvoka na 10.10; Ali lahko trenutno verzijo le posodobim in mi ostanejo isti dokumenti itd. le da bo zvok pravilno deloval?

- Kater program uporabim oz. kako se sploh uporablja IRC - kot pogovor
ali je razdeljen kot forum?

Hvala! :)

--
You received this question notification because you are a member of
Ubuntu Slovenian Quality Assurance, which is an answer contact for

Dodatne informacije o seznamu Ubuntu-l10n-slv