[ubuntu-slv] [Question #125885]: Dvojno predvajanje glasbe

Valentin Hegediš question125885 na answers.launchpad.net
Ned Sep 19 20:58:27 BST 2010

Question #125885 on Ubuntu changed:
https://answers.launchpad.net/ubuntu/+question/125885

Valentin Hegediš proposed the following answer:
Na žalost sam uporabljam drugačen računalnik (zvočna ALC259), Ubuntu
10.10, zato ne morem poustvariti tvoje težave. Lahko le ugibam kaj je
narobe. Veliko bi mi pomagalo, če bi mi povedal več o svojem
računalniku, katere rešitve si že poskusil itd. Kakor sem že rekel,
predvidevam, da gre za Ubuntu 10.04, če se motim, mi prosim povej.

Lahko, da so zvočne nastavitve nastavljene tako, da zvočna kartica oddaja zvok skozi vse izhode.
Torej, najprej poskusi z namestitvijo programa "Alsa mixers". Najdeš ga v Programskem središču Ubuntu (oz. Ubuntu Software Center, če uporabljaš angleško verzijo Ubuntuja). Programsko središče se nahaja v meniju Programi (applications). V iskalno okence Programskega središča Ubuntu vpiši "Alsa mixer" (brez navednic, seveda) in namesti ta prvo opcijo (Gnome Alsa mešalnik oz. Gnome Alsa mixer, če uporabljaš angl. verzijo). Program zaženeš iz menija Programi/Zvok in Video/GNOME Alsa mixer.  V tem programu, lahko nastavljaš glasnost določenih "komponent" svoje zvočne kartice (glasnost mikrofona, zvočnikov, slušalk...) malo se "poigraj" s posameznimi komponentami in mogoče lahko preko programa Alsa mixer utišaš zvočnik na matični plošči (zvočna kartica na mojem računalniku nima notranjih zvočnikov, zato tega sam ne morem preizkusiti).

Če to ne uspe so mogoče krivi gonilniki, ki so priloženi tvoji verziji Ubuntuja. Poskusiš lahko z namestitvijo realtekovih gonilnikov za linux. Dobiš jih lahko na njihovi spletni strani: http://www.realtek.com.tw; Najdeš jih pod Downloads -> High Defenition Audio Codecs -> Pod sekcijo Unix (linux).
Prejeta datoteka bo imela končnico .tar.bz2 (lahko tudi tar.gz ali podobno), to pomeni da je datoteka skrčena, zato jo je potrebno "razširiti" (to narediš z desnim klikom na datoteko, kjer izbereš "razširi v to mapo". V isti mapi, kjer se nahaja stisnjena datoteka, se bo ustvarila istoimenska mapa v kateri se nahajajo gonilniki in navodila za njihovo namestitev. Po namestitvi gonilnikov ponovno zaženi računalnik. Če ti zvočnik na matični še vedno dela probleme, še enkrat poskusi program Alsa mixer.

Če nič od naštetega ne pomaga, pa lahko poskusiš z namestitvijo
novejšega Ubuntuja 10.10 (zaenkrat še v beta verziji, "taprava" izide
10. oktobra), ki uporablja druge (boljše in novejše) gonilnike za zvočne
kartice. V primeru, da uporabljaš ATI (oz. zdaj znan kot AMD) grafično
kartico, ti posodobitev odsvetujem, saj podpora za te grafe še ni v
celoti vpeljana.

Povprašaj še na IRC-u, tam ti bodo zagotovo znali pravilno svetovati.
Edina slaba stran IRC-a je le, da lahko včasih kdo spregleda tvoje
sporočilo tako, da se ne boj biti tečen.

LP

--
You received this question notification because you are a member of
Ubuntu Slovenian Quality Assurance, which is an answer contact for

Dodatne informacije o seznamu Ubuntu-l10n-slv