[ubuntu-slv] [Question #125885]: Dvojno predvajanje glasbe

jodlajodla question125885 na answers.launchpad.net
Ned Sep 19 18:20:59 BST 2010

Question #125885 on Ubuntu changed:
https://answers.launchpad.net/ubuntu/+question/125885

jodlajodla is still having a problem:
Hvala, sem prebral in predelal prvi del teme. Ko pridem do ukaza "zless
/usr/share/doc/alsa-base/driver/ALSA-Configuration.txt.gz" je veselja
konec, saj ne najdem svoje zvočne Realtek ALS260. Bi pa potreboval neko
drugo rešitev, razen če sem mogoče kje spregledal mojo zvočno. Na Ubuntu
forumih (ubuntuforums.org in ubuntu.si) sem že spraševal, pa nisem dobil
nekega delujočega odgovora - razen tega, da pregledam BIOS, če obstaja
funkcija za izklop zvočnikov na matični.

Lahko povem še, da na konkurenčnem OS nisem imel vključenega zvočnika na
matični, delovali so let zunanji. Upam, da obstaja rešitev :)

--
You received this question notification because you are a member of
Ubuntu Slovenian Quality Assurance, which is an answer contact for

Dodatne informacije o seznamu Ubuntu-l10n-slv