[ubuntu-slv] [Question #125885]: Dvojno predvajanje glasbe

Valentin Hegediš question125885 na answers.launchpad.net
Sob Sep 18 15:04:18 BST 2010

Question #125885 on Ubuntu changed:
https://answers.launchpad.net/ubuntu/+question/125885

Valentin Hegediš proposed the following answer:
Živjo,

Katero različico Ubuntuja pa uporabljaš?

Predvidevam da uporabljaš Ubuntu 10.04, tudi sam sem imel podobne težave na svojem prenosniku, ko se mi je glasba predvajala istočasno na vgrajenih zvočnikih in slušalkah.
No, kakorkoli, predlagal bi ti da najprej poskusiš rešitev tukajle:

Če to ne reši težav, povej, da lahko poskusiva še kaj drugega.
Sicer pa lahko tudi sam poskušaš najti rešitev na Ubuntu forumih ali IRC kanalu #ubuntu na irc.freenode.net.

LP

--
You received this question notification because you are a member of
Ubuntu Slovenian Quality Assurance, which is an answer contact for

Dodatne informacije o seznamu Ubuntu-l10n-slv