[ubuntu-slv] Prevajalski skupini dogaja: Nov wiki, blog, iščemo zagnane prostovoljce :)

Robi Pritržnik robi na pritrznik.si
Pon Avg 30 21:01:19 BST 2010

Pozdravljeni!

Kar se tiče postavitve in administracije bloga bi še šlo - s tem imam največ
izkušenj, ker drugače veliko delam kot web razvijalec ( razni CMS sistemi,
php, RubyOnRails, ... ) z wikijem imam tudi nekaj izkušenj - ampak raje nebi
=)

Skratka kot sem omenil, karkoli glede postavitve bloga in urejanje lahko.

Lep pozdrav,