[ubuntu-slv] Ubuntu Global Bug Jam in prevajanje

Martin Božič martin.bozic na gmail.com
Tor Okt 6 01:17:30 BST 2009

Hvala vsem, ki ste sodelovali čez vikend pri prevajanju Ubuntuja v
neuradnem "Ubuntu Global Bug Jam". Napredek je bil kar očiten, za
pridobitve s prevajalnimi vstavki za FF pa upam, da nam bodo zagotovo
dobro koristile še naprej (povezave na
https://wiki.ubuntu.com/Ubuntu-l10n-sl).

To sem že predlagal na ubuntu.si forumu; na prvi strani je ostalo še 25
paketov z neprevedenimi nizi (1043 neprevedenih nizov). Sicer sem
začetnik v teh zadevah in nimam ravno občutka, vendar verjamem, da lahko
še teh tisoč nizov v naslednjih dneh do 22. oktobra (Translation Freeze)
brez problemov "prežvečimo". Kaj menite?

Lp,
Martin

Dne 01.10.2009 (čet) ob 12:27 +0200 je "Dražen M." zapisal(a):