[ubuntu-slv] Slovenjenje Synaptica

Matjaž Kaše matjaz.kase na telemach.net
Pon Jul 27 14:07:19 BST 2009

Prispeval sem svoj prevod programa Synaptic, ki ga lahko namestite, če ste
dodali vir

http://ppa.launchpad.net/ubuntu-langpack/ppa/ubuntu jauntry main

Prosim, da ga pregledate in posredujete svoje pripombe in odkrite napake.

S prevajanjem za posamezno distribucijo imam slabe izkušnje (prvi prevod
Synaptica sem pripravil za PCLinuxOS pred dvema letoma, pa je bil ob
vsakokratni posodobitvi programa nadomeščen s starim), sem se z Michaelom
Vogtom pri Synapticu dogovoril, da prevod posredujem neposredno njemu.

Ker bo tako prevod uveljavljen v vseh distribucijah, ki ga uporabljajo, se
mi zdi pomembno, da je prevod kolikor je le mogoče dober. Neprevedenih je
še 19 nizov, vse pa bi bilo koristno ponovno pregledati.

Prosim za predloge, delo pa bi rad dokončal do konca tega tedna.

Pozdrav!
Matjaž Kaše

Dodatne informacije o seznamu Ubuntu-l10n-slv