[Ubuntu oc] Lot Ubuntu-l10n-oci, Vol 4, Parution 4

SYM_BAD sym_bad at hotmail.com
Mar 2 Jan 23:26:23 GMT 2007

lo darrier messatge del jorn , fins a julhet :

una question : cal revirar tot o podem debrumbar los noms propis ?
si un mot es pas revirat en occitan, apareis en ingles dins lo logicial,
es pas util de ba revirar.

exemple : cresi que es pas util de revirar aquo (noms de logicial,
chifras, noms propis, noms de comandas, noms de paramètres...) , e es
mas de la mitat de las reviradas :

Vladimir Vuksan
Yovko D. Lambrev
x-xxx-xxx-xxx