status-update

Hannie Dumoleyn lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Za Feb 25 07:51:56 UTC 2012

Op 24-02-12 17:38, Redmar schreef:
> Hallo vertalers,
>
> Ubuntu Precise zit nu in UI-freeze [1], wat wil zeggen dat er in
> principe geen strings meer aangepast worden. Op de statuspagina [2] is
> te zien dat er nog flink wat string zijn bijgekomen. Eerst waren er zo'n
> 300 onvertaalde strings, en nu zitten we al op 1600! We hebben iets meer
> dan anderhalve maand de tijd om al deze vertalingen af te ronden, want
> begin April is de translations-deadline [1]. Tijd dus om alle afspraken
> af te zeggen, en full-time aan het vertalen te slaan ;)
>
> Groet,
> [...]
Ok, vanaf nu zal ik werken via de statuspagina. Ik heb alvast de eerste
13 voor mijn rekening genomen.
Ook wil ik graag de gnome-pakketten coördineren, d.w.z. als er
ubuntu-vertalers zijn die hieraan willen werken dan kan dat, maar dan
graag via mij zodat ik ze kan reserveren.
Hannie