Toevoegen van "Translator note" op Launchpad

Redmar redmar op ubuntu-nl.org
Vr Apr 6 09:08:18 UTC 2012

Hannie Dumoleyn schreef op vr 06-04-2012 om 10:37 [+0200]:

> Ik vind dit een gevaarlijke methode. Als jan-en-alleman po-bestanden
> gaan uploaden, dan bestaat er een grote kans dat vertalingen van anderen
> verloren gaan (zoals ik zelf ervaren heb). Ik vind dat we heel
> voorzichtig moeten zijn met down- en uploaden van po-bestanden, en ik
> zou het zeker niet doen om commentaar te geven bij een vertaling. Het is
> dan toch beter en veiliger om de lijst te gebruiken.
> Hannie

Als het goed is gaan vertalingen niet verloren door imports. Als een
string gewijzigd is sinds het exporteren van het bestand zal de offline
vertaling als suggestie worden toegevoegd, en niet de bestaande
vertaling overschrijven. Als een string offline niet vertaald is maar
wel op lp zal de string op lp ook behouden worden.

Groet,
Redmar