Vraag aan Redmar: vertalingen toevoegen op Launchpad

Redmar redmar op ubuntu-nl.org
Ma Sep 26 19:39:38 UTC 2011

Hey Pjotr,

Als ik de upstream versie van een pakket in launchpad wil importeren
gebruik ik msgmerge om de vertalingen van upstream naar het
vertaalbestand van ubuntu over te zetten, en dit upload ik dan naar
launchpad.

Dan moet je natuurlijk wel de ubuntu versie van dat pakket eerst in
launchpad zien te vinden. Het vreemde is dat bijvoorbeeld wel abiword in
oneiric kan vinden, maar dat die niet vertaalbaar is (misschien omdat
het voor standaard ubuntu niet in main zit?).

Ik denk dat je het beste een mailtje aan de internationale ubuntu
mailinglijst [1] kunt sturen, daar zijn vast mensen die weten of en hoe
je je vertaling in Xubuntu kunt krijgen. De deadline is nog een paar
dagen weg dus als het niet te lastig is moet het lukken.

Groet,
Redmar

[1] ubuntu-translators op lists.ubuntu.com