Vertaalspurt zondag 25 september?

Rachid rachidbm op gmail.com
Di Sep 13 08:19:03 UTC 2011

Dag vertalers,

Over ongeveer twee weken is de eerste deadline[1] voor vertalingen van
Oneiric. Als ik naar de statuspagina[2] kijk moet er nog wel redelijk
wat gebeuren. Op zijn minst rond de 600 strings als we weer de eerste
300 pakketten volledig willen vertalen. Wat denken jullie ervan om
weer een vertaalspurt te houden?

Ik dacht er aan om bijv. op zondag 25 sept. in de middag bij elkaar te
komen op IRC. En dan gezamenlijk en in overleg een hoop werk
verzetten. Onze aspiranten kunnen suggesties doen en vragen stellen.
Vertalers met volledige rechten kunnen gelijk feedback geven en
goedkeuren.

Voor nieuwe mensen lijkt me dit tevens een leuke en leerzame manier om
kennis te maken met het vertaalteam. Laat weten of je dit wat lijkt en
ook of je die zondag 25 sept. beschikbaar bent. Misschien komt een
andere dag wel beter uit, alleen kan ik zelf dan misschien niet.

[1] - https://wiki.ubuntu.com/OneiricReleaseSchedule
[2] - http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Vertaalteam/Status/

Groeten,
Rachid.