indicator applets

Gerhard Burger burger.ga op gmail.com
Di Mrt 29 10:24:14 UTC 2011

Iemand al iets gevonden? ik heb net als Redmar bij natty gekeken en bij mij
staat het er niet meer bij?! Misschien een verschil tussen Unity en de Gnome
shell?
Bij Unity ziet het er zo uit:

Als snelkoppeling om het scherm te vergrendelen wordt standaard de
toetscombinatie CTRL-ALT-L gebruikt, misschien kunnen we dit gebruiken? Of
zeggen we gewoon: 'Vergrendel het scherm', en moeten ze zelf maar uitzoeken
hoe ze dat verder doen (past niet zo goed in een stap-bij-stap instructie
misschien).
Alle input welkom!