DevWeeklogs en statuspagina

Hannie lafeber-dumoleyn2 op zonnet.nl
Zo Mrt 20 07:18:29 UTC 2011

Op 19-03-11 18:50, Tim Debie schreef:
> Die andere regels had ik vertaald, volgens mij was het de afspraak om
> niet-relevante zaken onvertaald te laten.
> Daar heb ik me aan gehouden, of het handiger is om ze te verwijderen
> is volgens mij een andere discussie.
> Het zijn best wel veel regels dus als iemand meehelpt is okay wat mij
> betreft.

Wat mij betreft mogen de niet-relevante regels gewoon verwijderd worden.
De oorspronkelijke tekst kan altijd nog nagelezen worden om te zien of
er iets terug moet worden gehaald.
Zelf heb ik het even te druk met vertalen voor Gnome. Versie 3.0 staat
er aan te komen.
Tim, zit je postbus regelmatig vol? Ik krijg steeds mailtjes die ik aan
jou stuur terug.

Rachid, ik vind die verbetering van de statuspagina uitstekend. Wat
Redmar had gedaan was al erg goed en nu is het dus nog beter. Eigenlijk
vind ik dat we dit door moeten geven aan Ubuntu Translators, zodat
andere vertaalteams het kunnen overnemen. Heb je daar bezwaar tegen? En
zo niet, wil jij het dan op die lijst melden of wil je dat ik dat doe?

vr.gr.
Hannie